Vinst för laget..

.. men stor förlust för mig. Sämst.
 
Seriöst, fick 53%.. snacka om att självförtroendet ligger nere vid fotknölarna gällande dressyren just nu.. speciellt eftersom jag bara fick 57% på förra sthlmscupen också. Känns lite som.. jahapp, jag kan bara tävla Mistel för att hon nästan går av sig själv på tävling. Vet att det inte är så, men ah. Usch.
 
Det kändes ändå ganska okej efter, eller ne jag var sjukt besviken på mig själv efter, men blev typ övertalad att det såg bra ut. Hade kunnat ta dom där 53% om inte jag fått höra att det faktiskt såg ganska bra ut... 
 
Men ja, får väl vara glad över att laget vann.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Norgren

Grattis till lagsegern! Även i ponnycupen tog ni seger hos oss. Själv red jag dåååligt idag, typ besviken på mig själv, sen hjälpte det ju inte att ponnyn var på megabushumör idag.. :/ men men, man måste ha dåliga dagar för att uppleva de bra! :)

Svar: Bra för oss iaf :P
Marie Krüger

2012-10-28 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback