"Det är aldrig kört"

Har varit och hälsat på i skolan, precis vad jag behövde idag. Allt som känts upponer känns faktiskt lite bättre. Det är en slags trygghet i att gå in i det där klassrum och se den svarta lappen med den vita texten som säger "Det är aldrig kört" 
Jag hade verkligen turen att få så bra lärare som jag hade där, speciellt Stephan. Han har varit som en extrapappa för många av oss, och man har sån jäkla respekt för honom! Har aldrig haft en så bra lärare som honom! Saknar verkligen skolan.
 
För det är aldrig kört, aldrig. Jag måste bara komma ihåg det.
 
En av dom bästa dagarna i mitt liv. Studenten.. men ack vilken seperationsångest. Bästa läraren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback