Jekla bacillusker.

Nu har min hals slemmat igen sig, låter urfånig när jag pratar. Roooligt! Så ah, jag stannar hemma och vilar tills mamma slutat jobbet och åker till stallet då. Att bege mig ut i kylan och gå en lång väg låter inte helt lockande.. vill ju inte bli sjuk påriktigt :) 
 
Så en sen kväll i stallet blir det, trots min hals så ska jag rida lite. Exet behöver röra på sig, men han ska ändå inte gå så hårt idag. Jobb i skritt och lite trav, ingen galopp. Får se, om mamma stannar kvar, om jag lägger fram två markbommar så han får lyfta lite på fötterna idag!
 
Så dagens sysla tills halv 6 - mumsa på knäckemackor, dricka te och berocca, kolla på tv och kanske blogga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback