Idag...

Ska till Ekeby om en timme Mormor skjutsar mig (tack!!!) om en halvtimme till Ekeby, ska bara pyssla lite med Exet och mocka.. även om han kanske inte ömmar idag så känns det ändå inge schysst att rida honom lxm. Men mysa kan man alltid göra! 
 
Sen vid 3 åker jag till Blåkulla för att rida Frasse, idag rider jag iaf med i en grupp.. tror det är fem vuxna, Jackie är instuktören. Hoppas han är lika lugn som i måndags :) Det här blir 4de gången jag rider honom då, andra gången jag rider honom i en grupp :)
 
Och sen... åker jag in mot stan för att käka middag, snacka skit och sova hos Felinda! Tanken var egentligen att vi bara skulle träffas imorgonbitti för att käka och fota, men vi utökade den planen lite :D Kommer vara mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback