Hästfri dag

Idag rider jag varken Exet eller Frasse. Som jag sagt förut så tycker jag det är lika skönt som tråkigt att ha en hästfri dag.
 
Ska åkta in till stan och hämta mig lön sen i fredags (man brukar få den på lördagar, men sjukskrev mig ju) och sen drar jag till lyckås och försöker hitta en billig, snygg och bra sittande kavaj :) Finns en på lyckås som jag älskar, för bra pris.. men skulle behöva st 36, som var slut..
 
Men nu förbereder jag mig inför dagen med Chai Latte och knäckemackor<3
 
Ska försöka hålla uppdaten idag, även om jag inte har mycket att skriva om.. har lite inlägg på g, kanske skriver klart dom. Vi får se!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback