Från ett ställe till ett annat. Äntligen hemma.

Drog på mig en jädra huvudvärk påväg till globen.. inte så konstigt när man vaknar upp samtidigt som tåget rullar iväg från stationen man ska av på, får därefter springa till bussen mot gullmars för att ta tvärbanan därifrån. Utan att ordentligt ha intagit mat eller vatten under dagen. Bra där.

Men äntligen är jag hemma, ligger i mitt mörka rum och önskar att huvudvärken/migränen ska försvinna. Vill nästan dö lite. 

Kiosk-kursen var rätt rolig ändå.. fick lära oss kassorna, fick en till rundtur i Globen.. sjukt hur snabbt det går att gå runt egentligen. Försöker minnas alla namn på alla kiosker, vart dom ligger osv. SVÅRT! Haha.. Sjukt goda blåbärsmuffins fick vi iaf, och pepsi. Mmmums.

Ska vänta på att värktabletten ska värka, om den gör det kanske jag orkar upp och fixa lunch inför imorgon. Haha vuxenpoäng kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback