Febern kommer krypandes

Ligger under en filt i soffan med huvudvärk, ont i hela kroppen och nu känner jag febern komma krypandes. Usch.. måste typ sova, om jag ska orka jobba imorn. Haha fick ingen helg nej :P Men nästa helg ska jag njuta av, och sova! Det kommer bli bäst. 
 
Nämnde ju något om en plan tidigare, på tal om mina jobb osv..
 
På Myrorna kommer jag jobba fram tills årsskiften, ev kan jag få förlängt tills februari. Dom pengarna jag tjänar där är pengar som läggs på KLOKA saker. Mobilräkning, busskort, ridningen osv. Det som inte används till det ska sparas. 
 
Samtidigt kommer jag ju jobba lite på Globen och förmodligen på nattklubben också. Dom pengarna jag tjänar där är MINA! Dom får jag lägga på vad jag vill eller "behöver". Asnajs! :)
 
Och i vår (!!!) när jag är utbränd, helt slut och sprunnit in i väggen (skämt o sido) så ska jag fan bort från sverige! Åka bort med vänner, utomlands eller nått, och bara chilla. Asnajs ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback