En stor sörja

Tänk er att någon tar en stor slägga, och bara siktar in sig ens hjärna. Och bara bankar tills det är mos kvar.. Så känns det för mig just nu, och det är därför uppdateringen är som den är. Det är kaos i mitt huvud och alla tankar har smält ihop till en stor sörja. 
 
Men jag gör mitt bästa för att ha koll på allt, det är mycket som glider genom fingrarna, saker glöms bort. Så får det inte va..! Speciellt inte om man har mycket igång just nu, då måste man ha kontroll och koll på läget. Kaos. 
 
Men allt kommer ordna sig. Hur vet jag inte, och när kan jag inte heller förutspå. Men allt blir alltid bättre någongång, om man vill!
Random teckning jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback