Dressyrlektion och BUS-möte

Lektionen på Mistel gick väldigt bra! Hon har fått ny sadel som jag älskar, jag kommer ner i den lxm :) I början var hon lite sladrig och jobbig med sen hittade jag lite och kom åt henne. Känslan var iaf bra, och efter mycket jobb o svett så kom hon till en fin form med bra kliv bakifrån.
 
Imorgon är det dressyrkurs för Monica. Min ridning (så som jag rider för Eckers) och Monicas utlärning hör inte ihop, och jag känner på mig att det kommer bli kaos. Men jag får väl göra det bästa av situationen! Får hoppas hon inte tycker jag rider värdelöst eller nått..
 
 
Efter lektionen var det möte med ungdomssektionen, och det gick väldigt bra :) Vi kom fram till rätt mycket och hade riktigt kul! Som det ska vara på BUS-mötena. Kommer bli asbra den vi ska fixa i höst!
 
Liten del av us, snygga visst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback