Bra uppdate.

Är i stallet just nu, har precis haft US-möte.. planerat lite grejs som kommer bli sjukt bra! 
 
Red Exet på förmiddagen, motionerade på travbanan. Han va superduktig, galopperade på bra utan att bli för springig! Sjukt Skönt. Ett tag tröck jag på honom lite, och vinden liksom sved i ögonen så att dom tårades. Bara jag som älskar den känslan?
 
Sen fick jag skjuts av Åse i stallet hela vägen till Blåkulla (TackTackTack!!!). Red Zetra idag på dressyrlektioen, askul att rida honom i dressyren igen! Testade även ut en dressyrsadel, satans skillnad de blev! Mycket lättare! Även om jag hade kass sits idag och lutade mig frammåt helatiden. Mina magmuskler har börjat strejka.
 
Är iaf sjukt nöjd med lektionen även om han inte gick så bra kanske. Kändes bra, och kommer nog bli asbra med mer träning. Hoppas jag. 
 
Sitter och väntar på mor min, så jag kan få åka hem, byta om (speciellt byta från mina dyngsura strumpor) och krypa ihop i fosterställning i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback