10 helger i rad

Jag räknade precis ut att, räknat från klubbhoppningen för typ 1 vecka sen, så kommer jag tävla 10 helger i rad. Och i princip varannan dressyr/varannan hoppning. 
 
7 oktober - nu på söndag är det blåbärshoppning, och jag hoppas vi får vara med och hoppa 90cm, även om det inte finns som alternativ. Sen flygturen på Zetra i våras har jag inte startat 90 på honom.. och det är höjden jag ska hoppa på lokalhoppningen. Behöver lite självförtroende!
 
14 oktober - Lokaldressyr på Mistel, LB:1. Min första lokaldressyren/tävlingen på storhäst!!! Ska rida åtminstonde 50% bättre än i söndags! Förhoppningsvis få tag i några stadiga stövlar tills dess! VILL komma i övre halvan av startfältet, minst!
 
21 oktober - Lokalhoppning på Zetra, 90cm. Sjukt nervös, första lokalhoppningen på storhäst!!! Allt jag vill är att rida en snygg, kontrollerad och felfri runda! 
 
28 oktober - Stockholmscup på hemmaplan, mot Roo Gård. Hoppas jag får rida iaf, inte bestämt. Men oavsett kommer jag säkert vara där.
 
4 november - Stockholmscup på hemmaplan, mot Nacka. Samma där, hoppas jag får rida.
 
11 november - Stockholmscup på bortaplan, mot Täby. Hoppas jag får rida! (Helst rider jag nog på bortaplan, det är roligast.. men har inget emot att vara med på alla matcher xP)
 
18 november - KM-Hoppning på blåkulla. Troligtvis med Zetra, om ingenting händer här emellan.. skulle va kul att försöka få igång Exet i hoppningen också, tills dess, men ah, det är 1,5 månad kvar tills dess :)
 
25 november - KM-Dressyr på blåkulla. Ingen aning om vem jag kommer rida då, det lär vi märka när det närmar dig. Men Exet är jag sugen på att ta med, om det fortsätter gå såhär bra som det gör nu, och köra en LC-runda med honom :) 
 
 
Sen tror jag tävlingarna ligger lite på hyllan ett tag. Vet inte när KM på Ekebt är dock, men får väl se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback