Lördagskväll hos min glädje

Blir som vanligt så glad av att vara hos Exet. Kan ju inte låta blir att le när man är där! Med sin halvdumma blick och spetsade långa öron. Kärlek.
 
Idag kände jag på honom från ryggen, för första gången på en vecka. Kändes ju sjukt konstigt från början, har ju dessutom inte ridit i huvudtaget sen i söndags.. men hade mamma med så hon kunde se om något var helt på tok. 
 
Precis som alla andra dagar var han stel och tog inte ut steget lika mycket med vänster, förmodligen tar det stopp. Men jag red med yttertygel mot innerskänkel för att inte låsa innerbenet, och han kändes betydligt mycket mjukare och stadigare bak. Känns ju rätt vingligt när han inte går jämnt liksom.
 
Tycker så synd om honom, han verkligen kämpar på trots att han är så stel. Allt jag krävde var så mkt korrekthet i kroppen som jag kunde. Massa beröm fick han med. Duktiga fina<3
 
Thomas kommer nästa söndag, hoppas allt blir bättre efter det så vi kan börja trimma klokt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback