Det ekar tomt.

Jag har inte suttit vid datorn sen i torsdags.. det har liksom verkligen inte funnits tid alls. Sämst visst? Har försökt fokusera på att sova på kvällarna, och har haft så jäkla mycket! Och bloggappen har inte funkat alls :(
 
I fredags var det ju halloweenkväll på blåkulla, någonting som jag inte bestämt mig för om det gick bra eller dåligt. Skrev ju här att jag skulle jobba, vilket var en myt... man vet ju faktiskt aldrig vem som läser här, och det skulle ju förstöra om dom visste att jag var på blåkulla men inte var med i cafet... Aja, skitsamma, barn är pain in the ASS. Dom kastade popcorn på mig, och innan dess fick jag typ syrebrist inne i förrådet där jag gömde mig. Ovärt.
 
Aaah, men idag (igår?) har det varit fullt också! Först ut till stallet och fixa hos Exet. Han var varken svullen eller varm (har tydligen varit det lite tillofrån i veckan) dock lite stel.. men han fick röra på sig idag, han kändes inge konstig så det var skönt :) Klickade några bilder på snyggingen som ni får se sen! 
 
Och efter stallet så vare dirr hem, färga håret, duscha, sminka mig och iväg till Fell. Var ju girlsnight (+ erik) out, första på länge, mys! 
 
Och that was that. Snabb uppdatering liksom, ni har inte missat så mycket ;) Nu ska jag sova, sthlmscup på Mistel imorn :DFörmodligen våran sista, vi ska äga skiten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback