Tar livet av mig själv

Tänke longera Exet, men han ville inte trava idag, fick jaga runt honom.. och då insåg jag att det skulle vara mindre ansträngande att faktikt rida honom. Så hämtade tyglar och hjälm och red lite i trav och skritt på utebanan, absolut inge krävande.. det orkade jag inte.

 

Sen gick jag till Hero och borstade honom (Sandra hade fixat mat och mockat, otroligt glad för de!!).. bestämde mig för att inte rida för att jag mådde piss... sen så tror jag mitt undermedvetna bestämde sig för självmordsförsök och helt plötsligt ville jag rida? Hm..

 

Lång och låg försökte jag få honom, som Jenny ville, och försökte även ha samma tänk som i torsdagsdressyren med att få honom trycka på bakifrån ordentligt :) Han gick på, skötte sig bra tyckte jag, men orkade inte rida så länge.
Fotade ngr hästar som brallade i hagen bredvid "Hallååååå, det är mig du ska kolla på! Jag vet att du har morötter!!! HALLÅÅÅÅÅ!!!"

Haha mupp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

är det en ridtravare? :) såg frysmärkningen :p jag har själv en underbar ridtravare som jag tävlar i hoppning med ;)

2012-05-07 @ 15:40:08
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback