orken fanns inte

Exet var supermysig när jag kom, skulle stå och bli kliad och klia sig mot mig å så :P

 

Skrittade travbanan med madde innan jag började rida ordentligt, alltid kul att rida med ngn :)
Tycker fortfarande inte om bettet. Men hade migrän idag så orkade inte sitta och tjaffsa och ha tålamod och sånt skit. Red inte alls länge, för jag orkade helt enkelt inte... Försökte pilla i munnen och rida med benen, men de gick åt helvete. Stel. Bättre mot slutet, men orkade helt enkelt inte mer.
Har haft småont i huvudet sen i måndags, och ville inte ta mer tabletter, och värmen på det. Inte populärt när man ska rida :/

 

På fredag är det massör som gäller för Exet, ska rida honom lite innan :) Hoppas det hjälper!


Tycker om dig även om du är jobbig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback