Min kropp straffar mig

Det var inte så klokt att rida idag, men lektionen ju bra så det vart plus minus noll :P hehe

 

Red som sagt Brave, han va mjuk men väldigt sladdrig i början med baken. Idag skulle vi alla jobba med att få fram hästarna bakifrån ordentligt. Brave har ju inga problem att böja på nacken, man han har ju lite långa bakben som är svåra att få med. Tyckte hans steg var otroligt härliga mot slutet (trots stel höft) :)
Han berättade när han tyckte jag kom åt honom mer än han ville, och var ganska bråkig med huvudet vissa stunder, men då tröck jag på mer och försökte vara stadig med handen :)

 

Är iaf riktigt nöjd med dagens lektion! Men har sjukt ont i hela min kropp, och har förmodligen feber. Bra där!

 


Är anmäld till maskeraddressyren den 13 maj och ska tävla Mistel LA:1, är lite sugen att starta Exet LC:2, utan galopp. Men vi får se :) Får starta med hacket eftersom det bara är klubb :P
Frågan är bara vad jag ska klä ut mig till? Hade en idé, men sparar den till hoppningen! Nu vill jag ha någit tight och stilrent, men endå sjukt coolt. Några idéer? :)

Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Hon är ca 165 cm och jag är nån cm över 160 tror jag ;)

2012-05-04 @ 09:05:16
URL: http://karroannie.blogg.se/
Postat av: Karolina Westberg

http://karroannie.blogg.se/2012/may/lika-som-bar.html#comment

kolla :D

2012-05-04 @ 09:38:52
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback