Lyckad jävla hopplektion!!! :D

ZETRA VAR SÅ LYDIG OCH JAG ÄR SÅ GLAD!!! :D:D:D:D

 

Red med babypelhamet, så han var ju mjuk i munnen, men han var inte bara lydig att han inte var stark.. nepp, han lyssnade för skänkeln också! Har haft lite problem med fattningarna, för han springer ibland in i dom, men inte idag! Idag vart det fattning direkt, dock fattade han ofta fel i höger varv, men eftersom han lyssnade direkt så blev jag inte irriterad över det :)

 

Hoppade studs, och han var riktigt mjuk tyckte jag, kom lite fel och snett några gånger, men hade ändå många lyckade :) Jag red även bra, tyckte jag var följsam och tänkte ordentligt på blicken :)

 

Ibland släpper det bara.
Eftersom det gick så bra idag ska jag nog vara med på blåbärshoppningen på söndag!

Fining!

 


Svar på kommentarer:

Jag vet inte riktigt, inte indian och cowboy, det är det så många som är :P
Seriefigur?
Djur?
En känd person?
Något som bara ser kul ut? :P
Tänk på att du ska kunna rida i det, min hatt jag gjorde på julshowen var till exempel inte lätt att rida i :P Jag var tvungen att trycka till den ibland, och en gång gjorde jag för mycket så den åkte ner ^^ hehe..
Jag har tyvärr inga bilder på dom, men Louise som vann som bästa uklädnad var Super Mario, sen fanns det en dykare och många cowboys/indianer :P En Bonde, och katten Janson.. kommer inte riktigt ihåg mer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback