Kiropraktorn på torsdag

På torsdag ska jag till kiropraktorn och se om jag kan bli lite rakare, känner mig otroligt sne just nu, märkte det speciellt igår när jag red Loppan. Malin fotade mina fötter frammifrån, när jag trodde att båda var helt raka, men bilden visade motsatsen. På bilden här nere tar jag i som fan för att få in foten, det gjorde sjukligt ont, sträckte under hela foten och i vaden. Inte mys...

Så jag hoppas att Bergström ska kunna få loss det, har trots allt inte varit där sen i typ februari.. Hoppas det blir bättre!

Här ser ni hur min högerskänkel ser ut när jag verkligen försöker få in den. Det gjorde ONT! Nu fattar jag varför den petar ut på bilder även om jag försöker få in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback