Ensam

Mitt huvud sprängs snart. Typ spänningshuvudvärk eller nått, tajming en sån här kväll när man måste vrålplugga. Nej usch.

Malin och Julia är på uteritt med pållarna, jag är kvar här och pluggar. Känner mig smått ensam, har liksom varit omringad av folk konstans väldigt länge nu. Tycker inte om att vara ensam, känns som att allt bara väller fram då.

Olly Murs spelas iaf, bra bättre bäst är han, älskar alla hans låtar!

När Malin och Julia kommer tillbaka ska jag fota när Malin rider i hagen, så kommer kanske lite bilder ikväll/natt. Annars kommer dom upp imorgon. Men nu ska jag plugga lite innan dom kommer tillbaka. Hoppas ni har en bättre söndagskväll än mig!

'Cuz i don't know if I can stop now
I'm going too fast, heart first
My head just can't slow me down

Kommentarer
Postat av: Felinda



VEEEEM vare som fick dig att börja lyssna på honom??? :D stolt vän

2012-05-27 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback