En stor liten kille!

Idag har jag varit iväg heeeela dagen, gick hemifrån 10, kom hem 9 nu ikväll :P

 


Tog tåget mot stan för att möta upp Ida Blücher (blåkulla människor vet vem hon är), för att följa med när hennes häst skulle gå 3årstestet. Åkte mot stora väsby för att hämta lastbilen och sen mot Enköping för att hämta hennes fina lilla kille :)

 

Extreme är en 3årig valack på 177, så jäkla ball häst! Sjukt mysig, stod utanför boxen och helt plötsligt hade jag en häst som fufflade mig i öran ^^ Söt! :) Fick rulla upp hans knoppar, han hade dragit ut sina, och sen kläddes han på med allt som hör till :P And off we gooo... typ :)
Kändes som att de gick ganska fort till Strömsholm, men tog ett tag att fatta vart vi skulle parkera, fanns liksom inga skylltar, vilket jag tycker verkar konstigt. En sån stor anläggning borde har de?

 

Extreme skötte sig iaf riktigt bra tyckte jag! Har ju aldrig sett honom irl förut, men har sett 4åringar som knappt kan stå stilla, så aah :P Snåla poäng dock.. Aja, hade riktigt bra dag ändå, Extreme är sjukt charmig! Tror nog att Ida var väldigt nöjd med honom idag också, han såg iaf ut att vara nöjd med sig själv :P

 

Laddar upp bilder sen, men här får ni ett litet smakprov på den stora lillkillen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback