Vårglädje!

Trots många omständigheter, och otur, och mycket i skolan.. så känner jag mig glad på livet iaf.. Solen skiner dagar till ända, Exet har börjat gå bra igen, studenten är nära och ja. Haha, bra beskrivet.. men antar att det är vårkännslor och all cvitamin från solen :P

 

Plus att jag verkligen längtar tills nästa gång jag ska ut Ekeby och rida ett hederligt dressyrpass på skruttExet! Det har känts lite trögt ett tag, med det har verkligen kommit tillbaka :)

 

-----

 

Imorgon så åker jag till Blåkulla, till Lollo. Meningen va att vi skulle börja fota hästarna (fortfarande inte blivit av), men Lollo måste typ rida först, och hon undra om jag ville rida Brave (självklart jag vill!), som e under igångsättning vad jag fattat som :) Kul!

 

Försöka fota hästar efter att vi ridit och sen ska vi möta Felinda och en tjejkväll står på tur, med Tacos, filmer och förmodligen massa snack :) Blir antaglingen bara uppdateringen från mobilen, men det lär ni nog märka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback