Uteritt med Malin

Idag hängde ju Malin med till Ekeby, och vi red ut på Exet och Ludde.. hade ju tänkt fota dom två, men blev inte av xP Men kameran hängde på och blev massa bilder från när vi red :)

 

Exet bråkade med Malin, var stark och gjorde lite som han själv ville, och det är ju inte okej.. så jag hoppade upp i ridhuset sen för att kolla igenom honom, men han gick inte alls bra idag. Får se hur han är på fredag, hoppas han inte ska börja bråka och ha sig!

 

Galopperade även Ludde i ridhuset lite, då jag inte kunde göra det när vi var ute, eftersom Exet va med :P Men han gick ganska bra tyckte jag, lite seg


Kommentarer
Postat av: Lotta

fattar inte varför han bråkar. ska prova ett nova bett på honom och se hur han går.

förresten fin huvud bild på ludde den skulle madde älska =)

2012-03-14 @ 23:27:49
URL: http://sportryttarn.blogg.se/
Postat av: Maddä

Ja den älskar madde :D det var verkligen fina foton, ni ser verkligen ut att trivas med varandra, det gör mig så sjukt glad :)

2012-03-24 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback