Ny månad och mysig dag!

Det har varit en sån SJUKT jävla bra dag idag!! Helt obeskrivligt va bra jag mår (trots att jag ff e lite sjuk)..

 

Har varit ute och ridit 2 pass i skogen idag, i Ardre. Först red vi ut på fjordingarna, jag på Elton och Sofie på plutten Limrick. Elton är sindarves som Lisa har hos sig i Ardre och Limrick är deras lilla 3,5åring - sjuuuukt söt!
Haha Elton är iaf skitcool, lite klumpig i fötterna med riktigt smidig i kroppen och inte minsta stel. Världens coolaste, började öka steglängden som fan i traven bara för att han ville, och snacka om att han länger :P Mysigt att sitta på fjording igen, va ett tag sen.

 

 

Sen så drog vi ut på Kir (Sofie) och Blue (Jag), en lite längre runda. Blå har ashärlig galopp. man kan inte annat än må bra när man susar fram igenom skogen och blir stundvis bländad av solen som tittat fram mellan trädtopparna. Fyfan va jag älskar det!
Sen skulle vi rida en väg där det skulle funnits ett hinder, hindret fanns inte :( Vägen var typ perfekt ändå, perfekt steg, och supermysigt.

 

Har ni aldrig ridit på Gotland - GÖR DET! Fyfan va underbara skogar de finns här.

 

Bilder kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback