Nöjd ryttare!

Är supernöjd med dagens lektion, fick nog mer bra språng än dåliga, haha :P Ne men tyckte det gick riktigt bra överlag, och vi - hör och häpna - hoppade! Haha äntligen! Zetra verkade gillade det också ^^ Men det märktes att det var ett tag sen vi hoppade, på mig, då jag tvekade första oxern. Men andra gången gick det super :)

 

Vi red för Lovisa, varför vet jag inte riktigt, men det var riktigt kul :) Bra övning och Lovisa har ju även ridit Zetra mycket så hon vet ju hur det känns, vilket är skönt.

 

Märkte hur mycket svårare vi har med avstånden på räcken, men fick ett bra sista på orangea räcket. Sen så tycktes jag känna att jag börjar hitta det där med hur jag ska hålla igen honom och när jag jag ska släppa efter innan hindret :) Va nog bra att vi hade en paus där 2 veckor typ, det behövdes nog. Och att jag fick släppa loss och komma ihåg varför jag rider, och få sakna den seriösa ridningen också.

 

Anmälde mig till blåbärshoppningen den 18/3 också, 80-90, på Zetra. Taggar till det!
Mamma filmade, klipper ihop just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback