Mysig uteritt!

Vi vaknade ganska sent, käka taco till brunch (haha) och sen gick vi ut till stallet där Sandra och Jenny var.. Så vi hjälpte dom lite, och Jenny berättade om det som hänt på Ekeby. Otroligt tråkigt, och jobbigt för alla inblandade! Det var typ dagens stora samtalsämne, alla blev väl chockade och man förstår liksom inte att det verkligen hänt.

 

Efter lite tjat från Lovisa på Jenny och Sandra så drog vi alla (jag, Fell, Lollo, Sandra & Jenny) ut på en skrittur :) Jag red Bravo, söthästen :)
Det var riktigt mysigt och vädret är underbar!!!

 

Nu drar jag ut mot Ekeby (kommer säkert ha en riktigt olustig kännsla när jag är där), ska rida lite dressyr på Exet och försöka hinna jobba från marken :) Uppdaterar när jag kommer hem!
Sandra - Petter, Jenny - Marco, Lovisa - Grammis, Felinda - Dino

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad är det som har hänt på Ekeby? <3

2012-03-25 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback