Jag kliver upp ett steg till, för skojs skull.

Ingen har missat att det är klubbdressyr den 1 april va? Jag har iaf inte gjort det!
Har redan pratat med Monika, det var ju självklart att jag skulle rida Mistel, men grejen är den att mamma kom med den asbra idén att jag borde.. rida LA:1an då - för skojs skull. Så ja, pratade med Monika och hon tyckte det var självklart. Sjukt kul!
Vet inte (tror inte) att det är någon annan på ridskolan som kommer starta LA, men jag sa till Linnea på Ekeby att hon borde göra det, så slipper jag vara ensam ^^

 

Så.. Skänkelvikningar, ryggning och förvänd galopp ere som gäller. Tror jag behöver ta en privatlektion. Hmm.. haha ne men skänkelvikning för vänster är inget problem, därimot var den för höger inte så vacker.. och har aldrig ryggat på Mistel xP haha
Ska prata med Monika om det också.. privatlektioner alltså. Lotta Eckers kan typ inte ha privatlektioner på ridskolan (skulle hällre rida för henne, då hennes sätt att lära ut och så passar mig bättre)

 

3 Veckor kvar. Taggar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback