Om jag var stark nog hade jag burit honom!

Stackarn hade så ont i fötterna idag! Asså usch, mådde så dåligt.

 


Gick ut i hagen för att hämnta Exet, men grimman väl på så vägrade han gå frammåt! Det var höger bak, han ville verkligen inte gå på den.. Det tog typ 30 minuter minst att få in honom, för hela tiden stannade han och stod där på tre ben. Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra, men var ju tvungen att få in honom oavsett så kämpade på.

 

Började typ gråta för att jag kände mig så elak som tvingade honom gå. Exet är inte den hästen som klagar över minsta, och då kan man ju lxm tänka sig hur ont han hade i tossingarn. Tyckte så jäkla synd om honom!

Men han var söt när han stod i stallgången, när han stod stilla dvs :) Så klickade lite bilder på gullis<3
Flaskan va kuuuul att leka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback