Merakel

Red Milens lilla Merakel idag, vet inte om det var någon som kände igen henne eller inte (ni är ju väldigt dåliga på att kommentera ;P)

 

Merakel är minst sagt speciell och det krävs väldigt speciell ridning på henne, ridning som jag inte riktigt är van med :P Haha.. jag vet inte vad Milen tyckte, men jag försökte iaf mitt bästa, som sagt så är jag inte van med sättet man måste rida henne på ^^

 

Hon är ju väldigt charmig, och det märks att hon är ung :P Söt poni!

Anledningen till att jag testade rida henne är för att Milen snart flyttar till Island i 14 månader, och tanken var att Merakel ska säljas, vilket inte har hänt än.. Så jag har i princip erbjudit mig att hjälpa till med Merakel sen när Milen flyttat. Vi får se helt enkelt hur det blir med allt, ni som troget följer bloggen lär ju märka ^^
Milen fotade iaf lite, så ni kanske får se bilder när hon skickat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback