Jag lever

Jag överlevde studenten.. nätt och jämt :)

 

Hela dagen började med champangefrukost, tyvärr så var klassen så utspridd, så vi var inte många.. sen så var det foto, lunch och samling i aulan och sånt.. och skriva i mössan :) Juste, betygen också.  Fick 14 MVG, 10 VG och 3 G - så jag e nöjd med betygen :)

 

Flaket var sjukt jäkla kul, bra musik, fina MP09 osv! Var helt dränkt i öl efter, håret var sjukt stel och skorna var fastklistrade mot fötterna, haha!

 

Liten mottagning med lilla släkten, fick 3900kr av dom samanlagt, som kommer gå till ett objektiv :)

 

På kvällen blev de slutskiva med mina muppar och vi hade galet kul.. även om det var varmt som satan och de som vanligt fanns idioter som man lätt skulla klara sig utan! Kom hem 5 inatt, så 24 timmar vaken.. tror nån att jag somnade dirr eller? xP

 

Tack alla som gjorde min student, och tack MP09F för den här tiden! Kommer saknar er!
Bästa vän, fina syster! På Tisdag är det din tur, då går vi på't igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback