Färdigknådad

Nu är jag hemma, Exet skötte sig jätte bra när massören (de heter ngt annart egentligen som jag inte minns?) Thomas knådade och tröck på honom överallt. Man märkte att de gjorde ont på honom, men förutom att flytta rumpan lite, lyfta upp benet ibland, så stod han där snäll och tittade på honom med en blick som sa "Va göööru där bak?"

 

Som vi har sagt så har han "suttit" fast i vänstersidan, lite överallt.. och för att kompensera det har han sträckt på sig extra i höger bak och framben, fattade jag det som. Det är ju ingenting som kommit direkt utan smygit sig fram av vad Thomas trodde kunde vara en liten vrickning eller av att han bara halkat någon gång. Det är ju svårt att veta egentligen..

 

Skönt att ha det här gjort iaf! Vi har fått order om att ta liniment på rumpan (mest på vänster skinka) i 10 dagar nu, och sen men jämna mellanrum. Jag åker dock bort i 2 veckor på torsdag, men Lotta och Lena fixar ju då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback