Shopping är farlig...

... inte bara för plånboken, utan även för fingrarna. Hur lyckas man skära upp fingret när man provar shorts? Kanske bara jag som lyckas? Haha.
 
Jag och Sofie åkte i alla fall till Visby idag, köpte lite "nödvändiga" saker, helt förälskad i allt! Gick väl hem 600 kr fattigare, men det är ju ändå inte så faligt med tanke på allt jag köpte. Rea in my heart!
 
Ne men byxor behöver jag, då jag äger ett par jeans - knallblå, och shorts som inte är avklippta jeans är ju skönt att ha, då mina avklippna shorts INTE är bekväma! Hårfärg är också välbehövligt, då mitt hår snart är orange! Fint va? :)
 
Shorts, H&M - 149 kr
Hårfärg, H&M - 99 kr
Spetslinne, Cubus - 99 kr
Midjehöga byxor, Vila - 175 kr
Spetstopp/bh, BikBok - 129 kr
Bobby's shampoo, Pris Stopp - 2 för 10 kr (!!!!!)
Bobby's hårsprey, Pris Stopp - 10 kr
 
Sen lite snacks på de :) hehe

Kommentarer
Postat av: Felinda

Ofta schampot va så billigt :-O när jaf köpte till dig så kostade schampot 95 och sprayen 55....känns helt ovärt ju xP

Svar: Hahaha jag vet! Därför jag köpte!
Marie Krüger

2012-07-17 @ 06:55:46
Postat av: Felinda

Snygga byxor btw ;) Samma som.mina ^^ hehe de jag hade när vi va ute :D

Svar: Jo jag vet, assnygga, på rea, och höga! Köpte ett par för 200 först, men inte alls lika bekväma som dom här xD
Marie Krüger

2012-07-17 @ 06:56:55
Postat av: Fell

Men åh :( kunde inte den affären funnits här så hade jag kunnat köpa de och en massa annat till dig xP

Mina va också rea, 175 om jag inte minns helt fel xP saknar dig korvunge <3

2012-07-17 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback