Idag på Ekeby

Jämfört med idag så gick Hero bara ok igår! Haha :P
Ne men seriöst, kändes sjuuukt med bra iaf, det är kul att jag hittat knapparna på honom så pass bra på bara 3 gånger. Han är riktigt rolig att rida.

 

Red en timme idag, började med att skritta en kvart innan jag började trava och skrittade mycket emellan, och en stund i slutet :)
Gjorde samma sak som igår, bara det att jag krävde lite mer idag. Gick lättare att sitta ner också :) När jag skrittade så tänkte jag bara på sitset, tror jag fick till det efter ett tag, det jobbiga är att komma ihåg att fortsätta sitta så :) Vet inte riktigt vad jag ska säga mer..

 

Juste, kom till ridhuset och det var TOMT, till och med släckt... klockan 5. Haha galet skönt vare :) Dock kom det fler mot slutet

 

 

Hos Exet sen så mockade jag och borstade honom, sen strechade jag honom lite, vill inte att han ska så och bli stel.
Körde även targeting igen, han e så duktig :) Han luktar ju lixom på allt som man håller fram, så tycker det är mer match att han ska slicka på locket.. och nu gör han det så gärna ^^ Gulle.
Får se om någon följer med till stallet någon gång snart så det kan filma :) Hinner nog öva lite mer tills dess. Haha.
Sen fodrade jag ju såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback