halva bra

Gick inte lika bra idag som förra vecka, han var mycket mycket piggar. Men galoppen var jag supernöjd med, han är sjukt duktig i galoppn och bär sig själv.

 

Jag tror inte jag har insett vilka problem jag fått med sisten. När jag sätter mig tillbaka åker skänkeln fram, när jag drat tillbaka skänkeln åker överlivet fram. Jag tror det har med min höft att göra, att jag är så stel och har sånna problem med höften (bland annat) så blir det låst och jag hittar inte läget där jag sitter tillbaka och får tillbaka skänklarna.

 

Så kiropraktorn ska bokar för att lossa höften. Det brukar vara skitsvårt, han brukar få ta i mycket. Höften gör även mina ben ojämna så lädrerna känns alltid konstiga.

 

Men iaf, Dino gick inte så bra i början, men efter att vi hade galopperat (som kändes riktigt bra) så började det bli bättre. Kan bero på att han var så pigg :P I slutet kändes det väldigt bra, förutom min sits. Men det kommer ju ta ett tag att jobba den rätt.

 


Är nöjd iaf, med halva lektionen :) Så underbar galopp har han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback