Underbart dressyrpass! (+ en bildbomb)

Guuud va kul det var att rida Dino! Shit va mysig ha var!
Han är ju inte enkel, men han var ändå sammarbetsvillig när man hittade knapparna, och galoppen var galet bekväm! Länge sen jag kunde sitta och rida och mest tänka på mig själv, utan att oroa mig för hur hästen går. Dino är så ärlig i formen också, när man jobbar ordentligt :) Riktigt trevlig!
Något jag märkte idag (och som även Lotta påpekade), när jag skulle tänka på mig själv, var att jag trycker ner hälarna för mycket, har benen lite för långt fram och sätter mig inte ner ordentligt. Det har blivit en ovana av att rida hästar som jag vill vara lätt på, typ som man gör när man rider unghästar, lutar sig fram. Jag sitter ner, men man har ingen tyngd i sadeln.

 


Vill mycket mycket mycket mycket gärna rida Dino mer! Skulle vara super för mitt självförtroende och min sits :)

 


Amigo ville testa på hur det är att vara skäck. Riktigt bra lyckades han med att förvandla sig själv :P

Supersnygga Lord Dino. Kungen.

Passade på att hälsa på världsfina Zetra. Delade några ömsesidiga pussar. (Hans pussar var mer som ett torv och slem-hav i ansiktet. Men mysigt ändå)

Tjockisen Janson i egen hög person


Och sist men inte minst - Felinda. Som fick låna till sig ridskor, sporrar, hjälm, spö och handskart. Rosa, Rosa, Lila - sense of style!

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

haha, varför är det alltid skimlar som ska vara skitigast? ;)

2012-01-14 @ 15:52:31
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback