Tyvärr... men nee..

Vill ju inte sitta och dissa saker, då jag vet att många tycker om olika produkter. Men ville dela med mig av mina åsikter.
Min kompis Malin la upp ett nytt träns från Hööks på sin blogg, men jag måste tyvärr säga nej till det. Jag har jätte svårt för rundsydda träns faktiskt, och jag vet att många älskar dom, men ne.. jag kan bara inte det.
Dessutom kändes tränset så plottrigt på nackstycket, såg osmidigt ut. Fast jag vet att det är bättre för hästen när nosgrimman ligger över nackstycket. Men det här var inte snyggt.

 

Tränset såg dessutom tanigt och klent ut på sidorna och pannan, och så BAM kommer fetaste nosgrimman. Nej, det blev fel i mina ögon. Är jag ensam om att tycka så?
Om ny tycker det är snyggt finns det på Hööks för 659kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback