"Så fan heller"

Idag var en spännande lektion ^^ minst sagt.

 

Det gick väldigt bra idag, (förutom vissa hinder) och han lyssnade rätt bra tyckte jag :) Va dessutom nära på att åka av, ruskigt nära. Kom på ett hinder, lev lite fel men kände hela Zetra ladda inför ett längre språng, och jag försökte hjälpa honom. I sista sekund ångrar han sig och tar ett extra språng. Rakt upp, rakt ner.

 

Det är otroligt hur mycket man hinner tänka när man är påväg av.
*Shit, jag kommer flyga*
*Kanske bäst om jag släpper taget, kommer aldrig kunna sitta kvar*
*Så fan heller, Zetra är STOR!*
*Jag tror jag klarar det. Är fan som Malin Baryard!*

 

Haha, lite kul ^^
Vill ni veta det pissiga? Våran kamera har damp och filmar inte allt. Självklart fick mamma inte med det på film -.- Jävla skitkamera!

 

Tog dom två sista sprången igen, och sista språnget vart superbra! Kändes sjukt jäkla bra :)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha XD precis som du skrev är det sjukt hur mycket man hinner tänka på en sekund:P

2012-01-09 @ 23:28:32
URL: http://mrjs.myshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback