Redo!

Nu har jag lagt fram mina tävlingskläder, och ska nu sätta mig och läsa igenom programmet en gång. Jag är en såndär som bara behöver läsa igenom det en gång innan tävling (om jag har ridit programmet förut), för jag glömmer i princip aldrig bort program. Dock så måste jag uppdatera eftersom jag rider så olika program varje gång :P Sålänge hästen inte bråkar på banan så rider jag inte fel (syftar då på KM på Exet, han bråkade supermycket så glömde volten på kortsidan. LC:1 red jag då).

 

 

Är faktiskt inte så nervös när det gäller dressyrtävlingar längre. Det är värre med hopptävlingar, av någon anledning. Fast det kan ju bero på att hoppning så är det verkligen upp till mig hur det går, men i dressyr så ska man imponera en domare, och jag har lxm vant mig med att domare är olika. Vissa är sjukt orättvisa medans andra är riktigt schyssta.
Hoppas det är en schysst dommare imorgon, och ingen orättvis jäkel :)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Känner igen det där, dressyrtävlingar är jag väldigt mycket mindre nervös för en hopptävlingingar;) På distansen blir jag bara sjukt taggad på!

2012-01-29 @ 09:55:09
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback