På bussen

Smart som jag är har jag tagit på mig låga converse idag, är inte van med detta vinterkandskap.
Så med tights och dåliga skor ska jag snart ta mig till Ekeby. 20 minuter tar det att gå, men först har jag en bussresa framför mig.

Är riktigt taggad på att rida Hero, speciellt nu när kiropraktorn lossat min höft..

Fick svar på varför jag tappat min sits så. Haha kan ni tänka ett hur det är att rida med en låst höft? Det är mycket svårt att få tjusig sits då :)
Men nu är jag loss i hela kroppen (kan säga att Bergström fick ta i ordentligt! För att få loss vänster, small till när Han fick loss det och gjorde till och med ont)

Nu blir det att stretcha efter ridpassen i framtiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback