Darius

Blev frågad av någon anonym om att lägga in bild och text om Darius...

 

Första gången jag red Darius var precis när han kommit, han var väldigt duktig i dressyren, dock lite trög för skänkeln.

 

Man jag red egentligen inte Darius så mycket, vad jag minns, utan gången på hufvusta var bara för att jag inte hade någon annan. Så hoppade honom några gånger innan, och sen hann jag ha honom i dressyren litegrann.
Darius hade ju sina små problem, som tex att han ibland frös till och lyssnade inte alls, eller att han var lite seg. Men jag tyckte ändå han var duktig när han försökte, och att han frös till hände faktiskt inte mig så mycket, då jag var väldigt noga med att han inte fick tappa tempot.
Han hoppade väldigt bra, när man fick igång honom ordentligt :)

 

Mer än så minns jag faktiskt inte om Darius. Men han var en charmig häst, söt också.
Tyvärr så vandrar han inte på denna jord längre. Rip.

Kommentarer
Postat av: Vic

Ååh min älskade darius<3 saknar honom. Red honom mycket ju :o

2012-01-18 @ 12:10:40
Postat av: Nora

Saknar honom så enormt mycket... Han stannade aldrig när jag red honom och jag kommer aldrig minnas sms:et jag fick från Lotta Almqvist att han hade lämmnat oss nu... Saknar honom och kommer vara honom evigt trogen<3 Tack Marie för att du skrev om denna saknade ponnt!

2012-01-18 @ 14:57:27
Postat av: Nora (igen)

*ponny

2012-01-18 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback