Dag 18 – En sak jag gör varje dag

Bloggar

 

Haha nej men seriöst, den är nog den mest intressanta saken jag gör exakt varje dag.
Jag är inte i skolan eller stallet varje dag. Jag träffar inte kompisar varje dag. Mina dagar är helt och hållet olika (förutom att vakna och äta), men någonting jag gör varje dag är att gå in på denna blogg och dela med mig av min dag, berätta om mina åsikter ang saker, och visar er snygga outfits.

 

Bloggar dock inte endast för erat nöje, utan att skriva ner ridpass och annat är ett superbra sätt att analysera hur det gick, vad som var bra och inte. Sen så har jag det lättåtkomligt så jag kan kolla hur det gick på den tävlingen, det ridpasset, hur hästen betedde sig förra vecka mm :) Som en dagbok jag delar med mig av. Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback