Dag 05 – En person som betyder mycket för mig

Bästa vän, finaste syster.
Felinda Wennerberg.
Vet inte hur jag ska överleva när du åker och pluggar i London, för jag vet att du kommer göra det. Tror inte jag har märkt att du varit så säker över något som det här. Och även om jag säger att jag verkligen inte vill att du åker dit, så kommer jag slå dig om du bangar ur.
Vill inte leva ett liv utan dig, du är så jävla bra. Kan prata om ALLT med dig, skulle nog förskrumpna med mina hemligheter om inte du fanns. Vi är så lika, trots tusen olikheter.

 

Jag har inte tillräckligt stort ordförråd för att förklara hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag älskar dig. Syster.
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Felinda

Älskar dig också världens bästa storasyster <3

2012-01-15 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback