Analyserar

Sitter och kollar på filmen från i söndags om och om igen, kollar vad jag gjorde fel, vad jag gjorde bra, det viktigaste jag måste jobba på - och i allmänhet bara tänker på hur jag ska bli bättre!

Imorgon ska jag rida Hero. Fördelen med att INTE rida för tränare ibland är att man kan sitta i sin egen bubbla och känna efter hur man rider. Känner ibland att instruktörer kan störa ens fokus.
Men imorn är det sitsen (fortfarande) och serpentiner jag ska nöta in i hjärnan! Även halter men det är inte det viktigaste i nuläget.. Ska verkligen fokusera imorn!


Fan va jag ska nöta och jobba inför nästa dressyrtävling! Ska verkligen känna en skillnad!

Kommer aldrig sluta kämpa för att utvecklas. Kommer alltid vilja förbättra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback