Svarte Petter

Kollade igenom massor med hästbilder (tänkte beställa bilder från fujifilm) och hittade dom här på Petter. Asså han är en riktigt fin häst, lite sladdrig, men ändå rolig att sitta på :) (Doch hade jag mina halaste ridbyxor på mig, och höll på att glida av sadeln ibland! Haha)

 

Han var med i söndags på Stockholmscupen, tycker han är riktigt duktig, även om Caren blev den som fick räknas bort (fattar ni hur glad jag är att det inte var jag som räknades bort den här gången också?). Om han hade mer muskler och lite längre ben skulle han se ut som en Frieser - det är det jag älskar mest med honom :P
Hahahahaha Felinda!!!! xD
Tjoho här står man på tå i byglarna.. snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback