Sömnlös natt

Sov två timmar inatt.. om inte mindre.. pga flera anledningar. När de var dags att göra mig iordning för skolan kände jag hur hela min kropp strejkade. Huvudet bankade, mådde illa och hade ont i hela kroppen, och när jag inte hittade mina migräntabletter någonstans så kände jag bara hur jag verkligen inte klarade av att gå till skolan. Hade bara en lektion idag dessutom..
Men iaf, när jag ringt och sjukanmält mig så däckade jag i sängen. Sov 8,5 timmar då, så mår betydligt mycket bättre nu :) Är fortfarande galet trött dock.

 

Hade tänkt fixa många bra inlägg till er idag, men eftersom jag sovit bort hela så blev det inte så ^^ Fixar kanske några nu, och kan ju göra massa tidsinställda till er goa, trogna läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback