Så underbar ponny!

Red ju Dino idag, och vi red barbacka. Riktigt kul, jag älskar ju att rida barbacka, för man känner alla hästens minsta rörelser under en :)

 

Det var lite stelt i början och så, som dom andra gångerna i princip, men sen så lossnade det.. när jag skärpte mig och blev stadigare i handen :) Ashärlig galopp har han! Satt och bara njöt 3/4 av lektionen, så bra kändes det :D Kunde sitta och bara tänka på mig själv, händerna och axlarna..
Vi red lite öppna, och sen galopp över en bom - det klarade han galant och var riktigt lugn. Han skötte sig verkligen superbra idag. I sluten behövde jag nästan bara tänka "öppna" och så fick vi till det super. Dinofino!

 

Haha det kliade på rumpan och hela låren efter x) skönt!

Två bilder på Dino från arkivet. Så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback