Just fan..

Imorn är det Stockholmscup, hade totalt glömt bort det här för en sekund.. men så blir det när man är i skolan på en lördag. Haha.

 

Ne men känner mig inte just nu så supertaggad på att tävla imorn, kommer nog bli det imorn dock :) Drar dit halv 10 och börjar knoppa... vill ju så gärna fixa film till er, men det blir ju så svårt att få till.. Har ingen som kan filma, kommer inte ha tid imorn och Ekeby är ett så stort stall så man är aldrig ensam där. Haha tänk er mig stå där med en kamera på stativet och prata för mig själv.. snyggt!

 

Skulle iof kunna filma och spela in ljud sen på datorn, kan ju funka - måste bara minnas hur man gör... var lxm förra våren jag hade den kursen och lärde mig fixa ljud och lägga in på film. Det är ju bra att lära sig i skolan. Hmmm?

Har övat som fan på mina händer. Nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Lycka till!



Sv: Ja, den är verkligen klockren!

2012-02-19 @ 11:47:52
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback