Dag 28 – Ett ridläger minne

Nemen åååh, jag som har så många bra minnen.. Både från Gannarve och Sindarve. Två ställen som är otroligt mysiga och har riktigt fina hästar. Man lär känna så underbara människor, vissa blir ny vänner man håller hårt i. Hela veckor man tillbringa genom att skratta och skapa minnen för livet. Så det blir otroligt svårt att välja ut något specifikt, verkligen.

 

Men någonting jag minns från Sindarve, som jag småfnittrar åt när jag kommer och tänka på det, är nog något jag aldrig glömmer.
Vid något mattillfälle så satt vi som vanligt och pratade högt och skrattade hysteriskt, och någon utbrister (tror det var Vic)
"Vilka magmuskler vi kommer få nu!"
Och lilla söta sofie skrattar innan hon tysnar och allting blir seriöst
"Får man magmuskler av att skratta?"
Alla fnittrar lite, och Vic svarar på Sofies fråga, även hon seriöst (riktigt riktigt seriöst... fast endå inte)
"Jo men det är såhär..."

 

Och så sa hon någonting mycket seriöst, och efter det bröt alla ut i hysteriskt skratt igen. Kan ju inte säga att jag minns allting exakt, men det var ju liksom närpå såhär :) Skojar om det än idag, när vi skrattar hysteriskt tillsammans. Haha.
Meja<3

Kommentarer
Postat av: A

SV: I Photoshop! :)

Annars makeagif.com.

2012-02-07 @ 23:59:00
URL: http://lookforcoco.blogg.se/
Postat av: sofiiie

HAHAHAHAHAHA!

asså jag sitter här på min lilla ö och gravar för mig själv :'D

fan vika härliga minnen ! :D <3

2012-02-09 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback