Bus med Malin - Del 2

Efter en promenad i hela hagen (vi hittade inte hästarna) så tog vi in Looisa. Putsade och klädde på henne lite fint å sånt där :) Klara med de så fotade jag dom två tillsammans, tills mina fingrar frös sönder, och sprang och hämtade tjocka vantar till mig. Begav oss sedan mot gärdet och där red Malin medans jag filmade lite, ska klippa ihop en film sen åt henne :P

 

Sen efter ett tag var det min tur att sitta upp på filuren. Det gick väl bra tror jag, kanske inte såg så snyggt ut, men det är ju lxm svårt att jobba ordentligt när man rider i hög snö, men till och från så skötte sig Fisen väldigt bra :)
Vågade även testa galoppera (hon har kastat av Malin rätt mkt i galoppen) och det gick faktiskt riktigt bra, försökte bara lite ta upp rumpan men tror inte hon orkade. Tror hon gick finare i galoppen, bara jag satte mig tillbaka :P
Kommer en film från när jag rider sen

 

Känns ju lxm att Looisa kan, bara hon vill.. och grejen är ju att hon inte alltid vill ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback