Äntligen!

Åh som jag längtat! Men idag satt jag äntligen på Exet igen, efter hans vila. Var supermysigt.

 

Började med att gå med honom för hand ett varv runt travbanan, där skötte han sig super :) Sen gick jag in i ridhuset, där det var tomt, och gick först ett varv med honom, innan jag hoppade upp. Han skötte sig faktiskt väldigt bra, spände sig några gånger bara, och när plogbilen åkte förbi (det dånade i hela ridhuset) så ställde han sig på bakbenen lite lätt och hoppade till, men då grymtade jag åt honom och han slutade direkt. Tror han glömde att jag satt på, men när han vart medveten om det igen så var han bara spänd, inge mer :)
Så fortsatte prata med honom, när plogbilen åkte förbi, och pratade med honom när han spände sig.. för att han skulle vara medveten om att jag var där uppe på hans rygg :)

 

Fick skjuts hem av Kristina sen, tack!

Hans grimma är trasig - därför är den inte knäppt. Det är inte jag som är slarvig.
Fullt seriös. Haha.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi han är lite mer på spänn nu när han stått så länge, han måste väl göra av energin på nått :p men han är så himla staabil så det gör inget om han hoppar till

2012-02-04 @ 18:17:34
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback