Totalt död

Som sagt så var det julbord igår med jobbet, vilket var sju resor roligare än vad jag trodde! Det är ju lite sådär att jag är yngst på jobbet och inte snackat med så många eftersom jag alltid står med lurarna i öronen, utan mest snackat med textil-tanterna. Men det var kul, jag kom med i "gänget" och hade hur kul som helst. 
 
Alltså jag vart SÅ JÄDRA MÄTT efter julbordet. Tog bara en portion mat (pga att det tog en halvtimme att komma fram till köttbullarna) men TVÅ portioner efterrätt.. för det fanns ALLT. haha sjukt hur tjockis man känner sig efter xD
 
Efter det hakade jag på på after-julbord. Satt på ngn pub på söder i flera timmar, snackade o hade kul osv. Vissa har jag typ aldrig snackat med förut, men dom var riktigt goa allihopa! Känns lite roligare att gå till jobbet nu lxm :P 
 
och EFTER det, när vi bara var tre kvar, så vart den en random utgång. Haha inte alls planerat, men Felix mötte upp sin polare sen så drog vi dit jag jobbar på söder. Riktigt najs vare! Dock blev en lite för överförfriskad, om man säger så.. 
 
Är helt död, jobb, julbord och sen komma hem 5 på natten. Har sovit förbi halva dagen och nu verkar det vara snöstorm? Kaos när en häst måste få mat och jag ska till jobbet. Vet fan inte hur jag ska lösa det :s
 
 
Ååh alltså det fanns allt! Underbart gott!!!!
Aah alltså det är min stora öl som står där i bakgrunden.. fast det kanske ni förstod? ;D haha jk.
Flexan och Joppe som blev fredagsnattens goa sällskap! Tror dom är otroligt stolta över bilden! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback